Klachtenregeling

 

Klachten procedure Schooltrans B.V.

 

24-09-2019

 

Schooltrans B.V. doet er als team alles aan om de kwaliteit van al onze diensten te waardborgen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een van onze dienstverlenende producten. Een tevreden klant is voor ons zeer belangrijk en de beste reclame. Voor het geval dat het toch onverhoopt mocht gebeuren dat u niet tevreden bent en dit niet met een persoonlijk gesprek kunt oplossen, dan hebben wij een klachten procedure. Deze procedure word hieronder vermeld.

 

Om uw klacht op de best mogelijke manier te behandelen vragen wij u om deze klacht per e-mail of per post naar ons toe te sturen.

 

De mail kan verstuurt worden naar info@schooltrans.nl

Per post kan het verstuurt worden naar Steenpad 11 4797SG Willemstad.

 

       ·         Schooltrans B.V. staat er borg voor dat zodra u een klacht op bovenstaande manier heeft ingediend u binnen 14 dagen een ontvangst bevestiging hiervan krijgt.

       ·         Mocht de klacht als niet gegrond worden verklaart, zult u hiervan uiterlijk binnen 4 weken bericht van krijgen.

       ·         Voor de klachten die wel gegrond zijn zullen wij deze uiterlijk binnen een termijn van 6 weken afhandelen.

       ·         De klacht zal door een of meerdere onafhankelijke personen in behandeling worden genomen. Deze persoon zal niet de persoon zijn die rechtstreeks bij de klacht                betrokken is.

       ·         Deze klachtenprocedure kunt u raadplegen op de website www.schooltrans.nl onder de knop klachten procedure. Tevens kunt u deze op verzoek toegestuurd krijgen.

       ·         Bovenstaande procedures zullen geheel gedocumenteerd worden opgeslagen.

 

 

Hopende deze procedure niet nodig te hebben,

 

Verblijven wij met vriendelijke groeten

 

Schooltrans B.V.