Klachtenregeling

Schooltrans BV  doet er, als team, alles aan om  de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over (een onderdeel) van onze dienstverlening. Een tevreden klant is voor ons heel erg belangrijk,  daarom horen wij graag van u waar u tegen aan loopt of niet tevreden over bent.

Hoe dient u een klacht in ?

Om uw klacht het best mogelijk te behandelen vragen wij u om uw klacht per e-mail of per post te sturen naar van .

 

Per e-mail:  info@schooltrans.nl

Schriftelijk en ondertekend Per post:
Hoofdkantoor Schooltrans BV 
T.a.v. J.C. Goedegebuur

Steenpad 11

4797 SG

WILLEMSTAD

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst, waarna uw klacht direct in behandeling wordt genomen. 

Deze procedure start met informatie verzamelen bij degene die betrokken is bij de klacht. Hierna nemen wij contact met u op om uw klacht nader toe te lichten. Uiteindelijk wordt er aan de hand van de verzamelde informatie een uitspraak gedaan en informeren wij u schriftelijk hierover. Deze reactie volgt binnen 10 werkdagen na de bevestiging van ontvangst. De klacht zal vertrouwelijk worden behandeld

AP2000BV

Hierna kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met de afhandeling of uitspraak van de klacht. Hierover kunt u beroep aantekenen bij

AP2000BV, deze zal als derde partij deze klacht onderzoeken en hierin een bindend oordeel geven.

U kunt uw klacht in dit geval melden bij:
 

AP2000BV
Blaakweg 5

3244LM Nieuwe Tonge